کد مطلب:314878 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:182

نذر مسجد
آقای محمد حسین امینی فرزند محمد ساكن اسفنجان از قول آقای حاج احد عظیم زاده اهل قریه مذكور مقیم تهران - كه یكی از تجار فرش این شهر است - كرامتی از مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) اسفنجان نقل كرد كه در زیر بیان می شود:

اینجانب از آقای عظیم زاده شنیدم كه گفت: بنده، دوستی به نام ناصر اهل مشهد مقدس دارم كه اكنون در سوئیس سكونت دارد. سه سال پیش در تاریخ 12 / 1 / 1381 به بیماری خطرناك و صعب العلاج دچار گردید و در نتیجه به پزشكان متخصص در آن كشور جهت معالجه و درمان مراجعه نمود. مع الاسف پزشكان به ایشان گفته بودند كه بیماری اش قابل علاج نیست. بنده هم كه در آن موقع در كشور مزبور بودم، پس از اطلاع از بیماری نام برده برایش گفتم: برای مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) اسفنجان نذر كن، زیرا این مكان شریف مورد توجه خاص آن حضرت است. امید است خداوند متعال به واسطه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) شفایت دهد. سرانجام ایشان با پیشنهاد من موافقت كرده و مبلغ پانصد هزار تومان نذر این مسجد نمود. سپس دوباره برای مداوا و



[ صفحه 418]



معالجه به دكتر مراجعه كرد. پزشك معالج پس از معاینات دقیق و آزمایش های لازم به او گفته بود: از بیماری وی هیچ گونه اثری نیست. بالاخره ایشان بعد از بهبودی و شفا گرفتن، مبلغ یاد شده را به این مسجد تقدیم كرد.